środa, 30 marca 2011

tasiemka

W naszym zakładzie zepsuły się taśmy przenośnikowe. Oczywiście cały zakład stanął. Wiadomo bez tych taśm nie mamy jak dostarczać materiału do kopalni i produkcja staje. Więc musiałem zamówić nowe taśmy przenośnikowe. Pomyślałem że najłatwiej będzie znaleźć takie wyroby gumowe przez Internet. Tylko jak zacząć ich szukać. Chwile się zastanawiałem nad hasłami i pomyślałem że spróbuje profile gumowe. Pojawiło się kilka firm ale żadna nie miała w ofercie tego czego potrzebowałem. Te taśmy to w sumie jest dość egzotyczny produkt wpisałem w końcu bardziej ogólnikowo wyroby gumowe. Ciekawe czy jest firma która wykonuje je na zamówienie. No tak przecież mogę zadzwonić do producenta całego taśmociągu jakim jest poltegor instytut. On powiedział mi że nie ma na razie na składzie taśm i muszę szukać na własną rękę albo czekać aż zamówi nową. Powiedział też że profile gumowe nie są dobrymi hasłami na szukanie. Lepiej jest wpisać prosto guma. Zdziwiło mnie to trochę ale jak się okazało guma dała natychmiastowy efekt. Bez problemu znalazłem firmę, która ma w sprzedaży taśmy i do tego może bez problemu dostarczyć je we wskazane miejsce nawet jeszcze dzisiaj. Zamówiłem od razu dwie taśmy żeby nie było potem znowu takiego problemu a właściciel firmy dał mi przy okazji większego zamówienia zniżkę na produkowane także u nich odbojnice, tylko że ja nie mam łodzi więc nie bardzo rozumie taką promocję. Gdy opowiedziałem całą historie mojego problemu koledze zaciekawił się gdy mówiłem o zniżce na odbojnice, gdyż jak mi wyjaśnił cementuje łódź i właśnie miał je kupić. Oczywiście pomogłem koledze i wykorzystałem tą nieszczęsną promocje właściciel pewnie się zdziwił bo myślał, że na pewno z niej nie skorzystam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz